موبایل سینا تبریز

موبایل سینا تبریز

دانلود کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم رایگان

۶ بازديد
دانلود کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم انتشارات گاج لینک دانلود: 
  1. Download

گوشی نوکیا مدل 1680 آکبند

۶ بازديد
گوشی نوکیا مدل 1680 آکبند

دانلود کتاب (فرمول بیست دین و زندگی یازدهم گاج ویژه امتحانات نهایی)

۲۴ بازديد
دانلود کتاب فرمول بیست دینی یازدهم
کتاب فرمول بیست دینی یازدهم انسانی
لینک دانلود مستقیم:
download

ست هودی و شلوار آدیداس مدل ارنا، طراحـی بی نظـیر

۲۶ بازديد
فروش ویژه ست هودی و شلوار Adidas مدل Arena
 
 
ست هودی و شلوار آدیداس مدل ارنا، طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک، فوق العاده نرم و لطیف. سایزبندی: فری سایز (مناسب L و XL) ...
یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. این هودی و شلوار با مارک آدیداس یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود. این محصول سبک و راحت دارای دوخت تمیز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و مناسب برای باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد. جنس آن پارچه دو رو درجه یک بوده و سایز آن فری سایز می باشد (مناسب افراد با سایز L و XL می باشد). این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 289000 تومان

تغییرات در نحوه شمارش برداشت ها در شبکه تبلیغاتی A-ADS

۲۵ بازديد
ناشران
تغییرات در نحوه شمارش برداشت ها در شبکه تبلیغاتی A-ADS
ناشران
 
دانیل پرسکی
دانیل پرسکی
رئیس پشتیبانی مشتری
به روز شده: 03 اوت 2023
تغییرات در نحوه شمارش برداشت ها در شبکه تبلیغاتی A-ADS
طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها در شبکه تبلیغاتی ما، «Impressions» به‌طور پیش‌فرض روی «all impressions» قرار می‌گیرد. "تصویرهای منحصر به فرد جهانی" اکنون "guImpressions" نامیده می شوند. همین امر در مورد کلیک‌ها نیز صدق می‌کند: «کلیک» به معنای «همه کلیک‌ها» و «guClicks» به معنای «کلیک‌های منحصربه‌فرد در سطح جهانی» است. توجه به این نکته مهم است که تعداد نمایش‌های منحصربه‌فرد جهانی، درآمد ناشر را تعیین می‌کند، بنابراین هیچ تغییری در منطق درآمد ایجاد نشده است.
 
برداشت های منحصر به فرد جهانی چگونه شمارش می شوند؟
 
هر آدرس IP منحصر به فرد در شبکه A-ADS هر 24 ساعت یک بار به عنوان یک نمایش منحصر به فرد جهانی محاسبه می شود. این بدان معناست که وقتی یک بازدیدکننده که توسط یک IP نشان داده می شود، برای اولین بار تبلیغات ما را در هر یک از سایت های انتشارات ما مشاهده می کند، یک تصور منحصر به فرد ایجاد می کند. در طول بقیه روز، صرف نظر از سایت‌ها یا صفحاتی که بازدید می‌کنند، یا تبلیغاتی که می‌بینند، IP بازدیدکننده هیچ گونه نمایش منحصربه‌فرد دیگری ایجاد نمی‌کند .
 
بنابراین، برای محاسبه درآمد ناشران، فقط برداشت‌های منحصر به فرد جهانی در نظر گرفته می‌شوند. اما، برای اینکه ارائه معیارها برای همه مشتریان راحت باشد، شبکه ما همه برداشت‌ها را نیز نمایش می‌دهد.
 
 
تصویر پس زمینه
 
تصویر پس زمینه
 
ارزش تبلیغات کریپتو را کشف کنید
پروژه کریپتو خود را تقویت کنید یا
  1. در ترافیک خود بیت کوین کسب کنید

اولین مطالب آزمایشی من

۲۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۲۱ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.
لپ تاپ ایسوس لپ تاپ ایسوس